äntligen

Nu äääntligen har jag tömt kameran. Va ju över en månad sen sist,skäms på mej ;-)
Dock är de en massa bilder som är suddiga,fattar inte va de är för fel?? Jag har vart å pillat på nån inställning tror jag,å jag vet inte hur jag ska få tillbaka de som de var,grr :-(( Jag e så hopplöst oteknisk så de finns inte. Börjar iaf me dom sensste bilderna från helgen då vi var på personalfest. Superskoj hade vi,å en massa god mat fick vi :-)

först ut,Ådi och Ou
None

sen ANki å Ingrid



magnus



joxen fick gå upp å va assistent åt trollkarlen *fniss*







sen tvingade han upp Lena oxå,ha ha




carina å jox


anki,vicki å magnus



Johan å våran chef Patrik



mattias,lena och gunilla



jox å mattias



suddigt kort på mej å jox



jox å lena



jag vann de här när vi hade lotteri på festen,gissa vem som blev överlycklig???





Sen kommer lite blandade bilder,först från när pappa å MArie fyllde 50 :-)

födelsedagsbarnen



min faster+syster


jag+mina bröder


full,fullare (jag och maries syster Åsa)


jag å pappa



jag och min syster Louise


jag å kusin Henrik


sen bilder från när vi var å grillade hos erika å olle förra veckan








bilder när söta Malte å Maria var på besök :-))





före och efterbilder på vårt golv :-))

Före då,blää. Detta golv hade vi både i hall å kök *kräks*




Nu ser de ut så här :-)))





bröderna bus :-)



fler bilder kommer en annan dag,nu orkar jag ej mer :-P


Kommentarer
Postat av: jeanette

haha åh jävlar va bilder de va. mer mer, kul o glo ju =)

2008-06-10 @ 15:57:03
Postat av: Lotta

Kul me bilder, mera mera! snyggt golv vart de!

2008-06-10 @ 16:56:14
Postat av: Line

Oj va skoj med bilder!!

Ja det är tacksamt att lägga golv, otrolig skillnad!

2008-06-11 @ 19:24:45
Postat av: Maria

Massa fina bilder,o va snyggt golvet blev =))

2008-06-11 @ 19:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0