2 dagar kvar

Att jobba. Gissa om jag lääääängtar???
Blir ledig 27 juni-24:e augusti.. Fatta nästan 2 månader!!!!
Egentligen skulle jag ju ha jobbat måndagen nästa vecka oxå,men jag slapp de. Härligt iom att jag e ledig i helgen som kommer :-D
Jaaaa,jag vet att jag tjatar om ledighet,men de ska bli såååå himla skönt :-D

I morrn e jag ledig,vet inte vad vi ska hitta på. Nån som har nå förslag? Nån som vill leka kanske? :-)

Åååh igår var jag å Maria på sex and the city filmen,den va sååååååå bra!!! VI både skratta å grina så tårarna spruta,hi hi. Becca,om du vill gå,så säg till,för jag vill lätt se den igen :-D

Nu sitter Jox å spelar sitt boooooring PS3. Booooring säger jag!!
Neo sitter å kollar på,å Liam ligger i sin säng å ska sova.

Vet inte vad jag ska hitta på. Hade lust å bara ligga i soffan å slappa,men teven e ju som sagt upptagen :-P
Tror jag ska ringa Gunilla å tvinga me na ut på en promenad :-)


21.02

Nu har jag beställt lite böcker från cdon att ha på semestern. Närmare bestämt 6 stycken :-)

Idag lärde sej Liam förresten att göra kullerbyttor. Så himla sött :-))

Nu ska jag å darling kika på teve.. Om han kan slita sej vill säga ;-)

Kommentarer
Postat av: Becca

Ja ja vill vill VILL se den!!! Jobbar hela denna vecka men nästa vill jag gå :-)

Sen måste ni med till Leksand sommarland nu när du får semester!!!

Puss

2008-06-24 @ 19:32:29
Postat av: Kati

Kul att höra att filmen var bra, David och jag har nämligen tänkt se den i helgen.

Jag jobbar på dagen, men på eftermiddagen tänkte jag ta med barnen till Pylonen och kika lite _24.aspx" rel="nofollow">http://www.vv.se/templates/page3_24.aspx

Vet inte exakt vad det kommer att finnas där, men om killarna gillar bilar, brandmän och poliser så är det ett tips!

2008-06-24 @ 20:38:58
URL: http://kati.blogg.se/
Postat av: Kati

Ja, den blev visst lite knasig, länken. Men det är iaf typ Sugarplum Fairy och Adam Tensta som spelar och nån mopedsimulator, streetperformance, designa din egen t-shirt och såna grejer.

Vi kommer gärna upp nån dag nästa vecka, jag har också semester då, men inte David. Har semester själv med barnen i tre veckor... Måste hitta på saker att göra då så man inte börjar klättra på väggarna :-P

2008-06-24 @ 21:58:22
Postat av: Soya

Hittade in igen. Alla favoriter förvann när vi rensade datorn.



Vart ska ni åka och när?

Kram

2008-06-25 @ 22:18:37
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: jeanette

idag börjar semestern för dig. härligt.

gissa vem som börjat me cambridge igen haha

2008-06-27 @ 13:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0