tidig morgon

Robin kom hit kvart i 6 i morse,då hans pappa började jobba. Gissa om jag e trött?
Barnen vaknade oxå tidigt,så jag fick ingen chans att sussa jag inte :-P
Nu sover Liam middag å Robin å Neo leker,så man kanske skulle passa på att vila lite på soffan ;-)

Idag ska joxen åka till tippen en vända,sen ska vi åka å köpa lite kakel... Är dock lite sugen på att sätta upp tapet+glas skiva istället för kakel,nån som vet om de är snordyrt eller?

Annars händer de nog inte så mycket idag :-)

Weii,på lördag blire utgång,skoj :-)
Jag å Erika,hennes syrra,eventuellt min syrra och sen va Maria nog lite sugen oxå :-))

Iiih om 2 veckor drar vi till Mallis,LÄNGTAR!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

shit vad tidigt =)

oo najs med mallis snart...skönt att komma bort.=)

hoppas att köksrenoveringen går bra kram kram

2008-07-15 @ 11:42:18
URL: http://supervejron.blogg.se/
Postat av: Lotta

mäh ska du resa lång vägar.. ja vill oxå!

2008-07-15 @ 15:31:48
Postat av: Jeanette

åååh blir de utgång fniss vart ska ni??

2008-07-15 @ 18:23:46
Postat av: tete

fifasen vad skönt med mallis!!! avis som få :)

2008-07-15 @ 21:46:47
URL: http://eseret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0