orsa björnpark

I morse begav vi oss iväg till erika å olle+barnen som har hyrt stuga uppe i orsa.
Käkade lunch när vi kom upp dit,sen åkte vi till orsa björnpark. Ungarna tyckte de va jäteskoj,såg massa björnar tigrar och vargar. Själv tyckte jag de va lite överskattat :-P Men de var urmysigt så klart att se ungarna så glada. Neo gick själv hela tiden därinne,å JAG tyckte de va svindrygt för de var UPPFÖR hela tiden,upp på ett berg!! Jag är för fet för såna dära utflykter,ha ha. Närå,som sagt de va jättemysigt,och dessutom kanonväder.

Sen åkte vi och käkade mat,sen tillbaka till deras stuga,så fick ungarna bada vid en supermysig badstrand där.
Hur lång grundt  (stavning?)Och barnen var helt tokiga,plaskade järnet :-))
Egentligen skulle vi ju sova över där,men i morse när vi skulle åka så diskuterade vi,å jag hade fått för mej att de skulle bli pissväder i morrn,vilket de tydligen inte alls skulle bli. Iaf så tog vi inte med oss några övernattningsgrejer alls,vilket vi ångrade MASSOR nu när vi skulle hem,va ju så himla mysigt där,å ungarna älskade det. Sååå,i morrn OM de är fint väder,så åker vi tillbaka å sover där då ;-)

Ha ha på björnparken hände en rolig grej. Alla som känner oss vet ju att Liams falsett-skrik kan ju väcka döda. De verkligen skär i öronen.
När vi var på väg ner från berget där,så fick vi syn på en björn som låg å sov i godan ro i skogen.
Liam lägger av ett sånt där vrål,å björnen rycker till som bara den å blänger yrvaket på oss. Ha ha stackars nallen :-D Såg jäkligt roligt ut iaf ;-)

Nu ska jag hänga lite tvätt,sen blire sängen om vi ska orka iväg i morrn.
Jox ligger å läser igen ;-)
Neo ligger på sitt rum å kikar på film. Alles för sent för de egentligen,men han somnade i bilen på vägen hem å vaknade när vi kom hem,så vad gör man?

Kommentarer
Postat av: Malin

jag har också en sån där underbar son som vräker ur sej världens tjut rätt va de e så man blir halvdöv..han gjorde de på gina tricot en gång så ALLA vände sej om och kolla...PINSAMT för mamman som höll i barnet...

2008-07-13 @ 23:24:26
URL: http://vaneliuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0