kalas

IDag har vi vart på kalas hos Philip som fyllde 2 år. Stora killen :-)) Tänk,snart är de Liam tur,ojoj... Nu har man ingen bebis längre :-)
Efter att vi hade vart där så tog Jox å Neo en vända till tippen å slängde en massa skit. Blir ju en del när man håller på å grejar :-P Jag städade av lite här hemma så länge,å Liam somnade på soffan.

Neo har lekt med Fia hela dagen idag. Dom har haft så kul så :-)) De tråkiga är att jag tror att dom OXÅ ska flytta... Starting to feel lonely here :-P Alla bara flyttar ifrån oss,buhuu...

Sen har vi rivit kakel här. Eller snarare kakel OCH gipsvägg. Hela skiten följer med,så de blir å sätta upp en ny gipsvägg.Men de skulle tydligen va enkelt så vi hoppas på de då :-) Hoppas även på å få upp den i morrn så vi kan börja kakla sen. De blir iaf mosaik i grått vitt å svart. Kommer bli jättebra tror jag :-)

I morrn ska Neo på kalas igen,hemma hos en dagiskompis :-))
Sen blire mest å greja här hemma.
På lördag blire party,å på söndag ska vi hem till maria å Nicke å grilla å dricka några öl.
Sover hos Joxens mamma sen,för dom är inte hemma,å dom bor ju nära :-)

Nu ska jag joina min snygga karl i duschen :-) Intressant va?? ;-)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

haha ja de va intressant information, mera mera!!

boken jox läser ska ja oxå börja läsa snart. teres tyckte den va skit bra.

2008-07-18 @ 09:27:39
Postat av: Becca

Hoppas ni hade det trevligt i duschen ;-)

2008-07-18 @ 20:34:27
Postat av: Nina

Ja jag har också hört att dom ska flytta. Men vi stannar nog kvar ett tag till, ni får komma och leka nån dag? Kram!

2008-07-21 @ 20:54:37
URL: http://kosmo06.blogg.se/
Postat av: Soya

Ska ni inte åka neråt landet snart.. typ hem till oss?

2008-07-23 @ 12:55:30
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: Soya

Jag ska kanske till Ullared om ett par veckor. Kan säga till dig då. Fick du vårat flytt-sms?

Kram

2008-07-24 @ 23:25:25
URL: http://soya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0