härlig dag

Idag har vi vart i dammsjön å badat några timmar. Huuuur härligt som helst,å ungarna var helt galna. Galnast var Neo å Samuel som inte kom upp ur vattnet överhuvudtaget :-D
Jeppe,samuel.pernilla å Lars var med. Sen träffade vi på Jeanette me family där oxå :-))

Efteråt drog vi till Romme å käka glass,sen åkte alla hit å grilla hamburgare. Superskoj :-))
Ska till dammsjön i morrn igen om de är lika fint väder. Sen kommer Olle å Erika+barn hit å grillar.

Igår drog jag igång ett till projekt här hemma. Jaaa,jag vet jag kan inte låta bli.
Började iaf å måla om hallen uppe. Var ju sååå missnöjd med färgen,nu blire ljusgrått i stället å de blir sån himla skillnad. Hann med hälften igår,å de var den värsta delen vid trappan. Nu ärre bara själva delen mellan rummen kvar. Peace of cake :-)

Åh idag har jag sett de äckligaste jag sett i hela mitt liv. Kati,var GLAD att du inte såg det.
Jag satt på verandan å ser över HALVA gårdsplanen att de kommer nå stort äckel å kryper. Den största spindel jag nånsin sett. Fyyyyy säger jag. Jox tog kort på den med sin mobil,de är inte speciellt bra skärpa i den men man ser att den har HÅR tillåme på den bilden. GROOOOOSE säger jag... Kan ju inte ha vart en vanlig spindel?? Alltså svensk?
De värsta är att jag tror att den kröp under våran altan *urkk*

Efter spindelincidenten så skulle jag vika in kläder som hängt ute på tork. La alla i våran säng å började hänga in i garderober osv. Då kröp en äcklig TVESTJÄRT fram. Jag HATAR insekter =///

Nu ska jag gå å sussa.
Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Lotta

ja insekter är äckliga,förstår inte riktigt vitsen me att de finns.. ja mena hur kul är de o krypa runt o vara äckliga =O)

2008-07-25 @ 10:12:04
Postat av: Soya

Antar att det var skön temp i dammsjön?

Längtar dit!

2008-07-25 @ 11:01:56
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: Kati

Hehe, jag är tacksam att jag slapp!! Såg också en tvestjärt igår, för första gången på väldigt länge, fast den var på utsidan av vår ytterdörr.

2008-07-25 @ 21:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0