golvläggning och målning

IDag har vi vart duktiga här hemma. Jox har lagt golv i Neos rum,och jag har målat lister,och "trappräcket" på övervåningen. Eller va 17 säger man? Ett räcke är de ju inte,men de som finns där för att man inte ska ramla ner... ha ha.. Fattar ni?? Nåja,nu är de vitt iaf,bort bort booort me all FUL furu. Jag HATAR furu.
Jättefint blev det på Neos rum oxå,är så himla nöjd :-))
I morrn ska vi fortsätta med Liams rum,och hallen uppe.

Om ett par dagar eller så,så ska vi åka upp till Orsa. Olle å Erika har hyrt stuga däruppe,å ville att vi skulle komma å sova över en natt,så de ska vi göra. Gå på björnparken å så :-) Ska bli kul!!

Nu ska jag å darling lägga oss å läsa.
Ja ni läser rätt,JOCKE läser en bok.
Men då kan jag tala om att de är nog enbart för att de är Jenna Jamesons självbiografi ;-)
Han har då inte förr läst en bok under dom 5 åren vi har vart tillsammans *fniss*

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vi ska oxå till Björnparken...Kanske ses där,who knows...

2008-07-07 @ 15:12:53
Postat av: Veronica

låter najs hemma hos er måste komma och kika snart.=))

2008-07-08 @ 08:10:10
URL: http://supervejron.blogg.se/
Postat av: Jeanette

läser DU en bok? trodde de va täcknamn för nå annat. haha skoja. nä men va läser du för bok?

2008-07-08 @ 08:29:44
Postat av: Mamma Agneta

Jaha det är väl för att det är en porrstjärna,

vad annars!

2008-07-08 @ 12:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0