ännu en toppendag

Åååh vad jag älskar detta väder!! Äntligen sommar :-)))
I morse drog vi iväg till dammsjön igen. Packade med oss pastasallad och fika och var där i flera timmar. Helt underbart!!! Detta är verkligen semester :-))
Jeanette å Emil kom dit med barnen,och så kom Lundell å Pernilla oxå.

Efteråt så åkte vi å handlade,sen drog vi hem till Erika å Olle å grillade.
Där fortsatte barnen att bada,dom har nämligen köpt en sån stor utomhuspool.
Där gick dock min gräns,för den var svinkall *badkruka* ha ha
Neo badade då som en galning.

Kom hem runt 21,å kidsen stupade i säng :-)
Jag har precis kollat klart på sex and the city filmen. Igen. Aj loooove it,hi hi.
Har ju plöjt igenom hela boxen igen nu på semestern,så då var jag ju tvungen att se filmen igen oxå ;-)

I morrn ska vi antingen iväg till dammsjön igen eller oxå våldgästar vi olle å erikas pool ;-)
FÖrst sa vi dock iväg å klippa oss hela familjen. Alla utom Jox ser ut som troll i huvet,värst är dock Liam,ha ha.

Nu äre bedtime!

Kommentarer
Postat av: Line

Ja nu har det varit riktigt ljuvligt!!!

Simma lugnt ;)

2008-07-26 @ 21:27:49
URL: http://carowine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0