vad var de jag sa?

Idag skulle Liam börja inskolas på dagis. Gissa vad han hade i morse? VATTKOPPOR!
Han har dock bara några stycken,men han har haft hög feber idag plutten :-(
Joxen har vabbat idag,han får helt enkelt skjuta upp inskolningen tills han e frisk.
Jag kunde ju inte börja med å vabba de första jag gör,så de blir Joxen som får va hemma me honom.
Fast de har han ju knappast nåt emot :-P

Jobbet då...
Börjde ju igår. Fast de räknas nästan inte,för då hade vi ju bara inventering.
Idag har jag jobbat heeela dagen. 11-21.
Egentligen så jobbar jag 7-15 den här dagen,men eftersom vi hade inventering till tolv inatt,så är de ju nån viloregel som gäller. Alltså fick jag börja senare :-P

Har vart i mejeriet största delen av dagen. Har gått ganska bra,förutom att jag frusit arselet av mej. Å gjort illa fingrarna. Att ha såna här naglar å jobba i butik är ingen hit kan jag tala om. Bryter hit å dit,ajaj va ont de gör!
Becka va snäll å gick hit så Jox kunde hämta mej när jag slutade,tack gumman :-))

Fick nyss ett ryck å städade undan julen. Nu är jag less på skiten. Skulle kunna ta bort allt på juldagen,men jag håller mej för ungarnas skull. Men nu fick de va nog :-)

Nu ska vi gå å sussa!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

samma här. granen åker idag.

2008-01-03 @ 10:09:02
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Lottisen

åh fler än ja som är trött på skiten!!

2008-01-03 @ 10:25:15
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: veronica

nej vad typiskt med vattkoppor.=(
åå aj dina naglar det lät jättesmärtsamt.
skickar över en stor kram

2008-01-03 @ 12:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0