jobbhelg avklarad.

Då har man avklarat ännu en helg då.
Har gått bra,men jag är helt slut.
Igår va jag i mejeriet HELA dagen,från 7-14. Va ensam hela dagen oxå,så har haft världens träningsvärk i armarna idag,ha ha. De är lite å lyfta kan jag säga..
Efter att jag slutade kom mina darlingar å hämtade mej. Handlade lite,sen åkte vi till Vicki å co å lekte lite.
Blev bjudna på mat,å barnen lekte massor :-)) Skoj!!
När vi kom hem därifrån var de läggdags för barnen. Sen kikade jag å Joxen på film. Saw 4 blev de... Tyckte inte att den va speciellt bra. Skruvade filmer de där,blir bara äcklad av dom,så jag fattar inte varför jag kollar... :-P

Idag började jag inte förrän 15,skönt me sovmorgon!
Gick upp vid 10.
Myste lite me trollungarna,sen lagade vi lunch.
Sen var de dags för Liam att sova middag.
Jag å Neo målade lite me vattenfärger,sen lekte vi lite me bilar,å sen me hans äääälskade fiskar,ha ha. (badleksaker som han e HELT besatt av,fråga mej inte varför)
Så läste vi en massa sagor å myste. Myys :-))

Sen va de dags att gå till jobbet. Hade ingen lust alls kan jag lova :-P
Tog en promenad dit. Sen har jag haft jour idag,så jag har kutat runt som en galning hela dagen och kvällen känns de som. Man blir så stressad när man har jour. Känns hela tiden som om man glömt nåt.
De ska låsas på lager,packas bröd,stänga av värmeskåp,dra för frysdiskarna,låsa dörrarna ute på lagret,låsa dörrar vid ingången,tömma kassor,låsa in allt i kassaskåp,göra tidningsreturer,larma å släcka överallt... aaah.. Usch stressigt värre.
Har jour i morrn med =/
Nä,nu ska jag sussa,så jag orkar upp me mina troll i morrn :-))

Kommentarer
Postat av: Jeanette

meeeeeeen, saw filmerna e ju skit bra!

2008-01-21 @ 06:40:11
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Kati

Jag tycker det är kul att jobba i mejeriet jag... :-P Fast det var väldigt länge sen jag gjorde det. Hur trivs du annars på jobbet nu - bortsett från jourdagarna då?

2008-01-23 @ 12:32:57
URL: http://kati.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0