tidig morgon

Idag ringde kl 5. Skjuuut mej...
Gjorde mej i ordning,väckte kidsen,gav dom välling,klädde på,och sen iväg till dagis.
Dom ville inte alls upp i morse. Jag har inte sovit klaaaart sa Neo *s* tala om att hans välling stod nere i v-rummet då blev de fart,ha ha.
Liam fick jag knappt liv i,men de gick bra när han väl vaknade.
Dom va så snälla på morronen så.

När jag lämnade dom på dagis grinade dom däremot bägge 2. Då skär de i mammahjärtat :-(
Tur att dom inte har så många tidiga dagismornar säger jag.

Slutade 15,då kom killarna å hämtade mej. 2 såååå griniga barn. Handlade lite,sen åkte vi hem å lagade mat.
Tror dom har fått svälta på dagis idag,dom käkade upp en halv honungsmelon innan maten,ha ha. Sen käkade Liam 2 stoora portioner spaghetti å köttfärsås+en massa broccoli till och efter maten.
Sen var han hur glad som helst,han var väl skithungrig,därför han va surig stackarn.
De va fisk på dagis idag,så han har inte ätit så bra,han gillar inte de så värst mycke. Neo däremot älskar fisk :-)

Förresten hade de gått jättebra på jobbet i helgen,jag hade beställt alles lagomt :-)
Dom hade fått upp allt precis efter att vi vart där å handlat,så de va ju bra :-)
Beställt igår och idag me,de har me gått kanon :-)
Går mycke bättre när jag gör de helt själv än när jag får hjälp av nån annan. Så man kanske ska tro på sej själv lite mer,å inte ta emot hjälp av nån i fortsättningen ;-)

I morrn är de upp tidigt igen,men sen e jag ledig på torsdag. ska bli sååå skönt :-))
På min å Jox dag,vi firar 5 år då.
Då ska jag fixa iordning mysmiddag till oss,så ska vi bara ha de bra.
Min STORA kärlek. Känns underbart att man hittat den personen man vill leva sitt liv med. I am lucky :-)))


Vi ska strax lägga oss å myyyysa,sen ärre john blund som väntar.

NAjtinajt!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

ja ni är ett himla fint par.=))) pöss påre

2008-02-12 @ 21:24:56
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: Soya

Åh grattis till era 5 år. Fan va fort tiden går!

2008-02-12 @ 22:56:55
URL: http://abstinence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0