öroninflammation

Idag var vi till vårdcentralen med Liam. Där konstaterades det att han har öroninflammation stackarn :-(
Nu har han iaf fått penicillin och verkar redan mycke piggare. Han har sovit i stort sett hela dagen.
Jag å Neo kom nyss hem från kupolen. Var in på rusta och köpte färg till trappan. Nu SKA jag måla klart den :-P
De dryga är ju att kidsen har slängt ner diverse saker från övervåningen,så färgen är avskavd på vissa stället. Skitungar.
Köpte även sängkläder till Neo med dödskallar på+överdragsbralls till båda trollen.
Bra å ha nu när de börjar bli vår,och overallerna snart e för varma :-)

Nu ska dom strax i säng,och jag ska måla.
I morrn e de jobba igen.

Baibai

Kommentarer
Postat av: Veronica

åå stackars liam men skönt att han fått medicin nu..
OO najs att måla trappen hoppas att det går smidigt för dig.=)

2008-02-28 @ 20:15:02
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: Farmor

stackars liten nu äntligen kanske ni blir friska i skräddabacken.Ps det finns en plattong hemma hos mig/Kraaaam

2008-02-28 @ 20:39:10
Postat av: Linda

Stackars plutten som är sjuk.Hoppas han blir frisk fort nudå!!!Massa kramar...

2008-02-28 @ 20:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0