myskväll

Ja en riktig myskväll har vi haft här hemma. Kikat film,käkat toasts,å candy :-)
Neo satt uppe å myste me oss till halv 10 tror jag :-)
När han lagt sej tog vi fram vårt godis,ha ha. Evil parents ;-)
Men han käka en massa götta hemma hos farmor,så de fick va bra me de ;-)
Såg iaf "we own the night" tror jag den hette. Helt OK :-)

Neo gick precis över till våran säng. Han låg å hostade så otäckt. Längesen han hade falsk krupp nu,men nu lät det precis som just det.
Då e de väl hans tur å bli sjuk nu :-(

Jag e pigg som en mört av förklarliga själ. Undras när jag ska somna ikväll då :-)
Har en film på datorn som Agneta sa va så bra,så jag kanske tar å kikar på den. Gone baby,gone...

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Kati

Kollade du på filmen? Jag vill också se den, så du får gärna berätta vad du tyckte...

2008-02-04 @ 09:34:57
URL: http://kati.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0