läggdags

De e måndag idag... Känns som söndag tycker jag...
Haft stängning idag. Har gått bra. Fast jag gillar ff inte att ha jour,men de går bättre å bättre.
Vi kommer hem snabbt när jag stänger iaf :-D

Neo låg å hostade å snorade hela natten. Så jag ringde till dagis i morse å sa att dom blir hemma.
Jox fick vabba 2 timmar,han slutar ju eg 4 å jag började 3.
Dom har dock vart pigga idag bägge 2,så i morrn blir de allt dagis.
Har lovat Neo att han ska få åka bob dit :-)

Jag börjar inte förrän 11 i morrn,så vi får lite sovmorgon iaf. Sen e jag ledig på onsdag :-)
Då tror jag att jag och kidsen ska våldgästa nån. Mormor eller Maria å Malte ligger högst på listan ;-)

På fredag ska vi ut å käka me Vejron å Tommy. Skojsigt :-))

Å Kati,jag såg aldrig filmen jag sa att jag skulle se,så jag vet inte om den e bra än tyvärr :-)

Däremot har jag nyss sett L-word. ÄLSKAR den serien. Shane e såååå schnygg :-D
Is'nt she hot?? :-D
image454

Nu sängen!!
Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

nej urss fy fan. hon e gräslig.

2008-02-05 @ 06:24:53
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Veronica

åå hon är sååå snygg.=)))
OO hörde att det lockas thaimat det vill vi..=) det ska bli skojj att hänga..pöss

2008-02-05 @ 20:34:45
URL: http://supervejron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0