jobb å besök hos svärisar

I morse började jag jobba kl 7. Alla här hemma sussade så sött,så jag var aningens avis när jag klev upp ;-)
Har gått bra å jobba iaf :-)
När jag slutade så åkte vi hem till svärisarna som bjöd på sååååå god lasagne,mums!!!
Å glass till efterrätt :-)
Efter maten däckade jag i soffan. Social man är,ha ha.
Vet inte hur länge jag sov,men de var nog ett tag...
Farmor roade kidsen medans jag sov,å Janne å Joxen kikade fotboll. SÅ nu somnar nog hon ovaggad ikväll,ha ha.
Liam va såååå grinig innan vi åkte hem. Sen däckade han på 3 röda i bilen på väg hem.
Han va jättetrött lillskrutten.
Jag å darling ska snart göra toasts å kika på film.
Va in på ica å köpte lite lördagsgodis till oss oxå ;-)

Ha en trevlig lördagkväll!!

Älskar mina killar :-)))

Kommentarer
Postat av: Veronica

oo najs dag..
ha en trevlig kväll gumman hälsa jox..kram

2008-02-02 @ 19:37:12
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: Line

Det låter som du hade gjort dig förtjänt av att däcka på soffan :)

2008-02-02 @ 21:04:46
URL: http://carowine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0