irriterande

Va in på jobbet å handlade för nån timme sen. Såg för JÄKLIGT ut inne i mejeriet. En som hade vart därinne EN timme på morgonen,sen hade dom inte hunnit nå mer.
Fanns inge grädde,gräddfil eller nå sånt ute i butiken,men bakokm fanns det däremot massor.
Jag blir så jäkla stööööörd. Blir de mycke svinn nästa vecka nu,så är de då INTE mitt fel *less*
Jamen de har vart jättemycke folk+att en är sjuk sa Daniel. Jaha,ta in nån extra då???

Igår hade vi iaf en jättebra dag. Jobbade först till tolv. Jox å kidsen va lediga. Hem,lagade lunch,å sov en timme,sen åkte vi på kalas hos Thea som fyllde 4 år :-))
Hem gjorde oss iordning snabbt som 17,Jox mami kom hit,sen iväg å käka på cocothai me Vejron å Tommy. Skitnajs,å asgod mat :-))
Drack ett par cider till maten,sen gick vi hem till T&V å drack en öl. Sen skulle vi vidare på en annan fest,men där vare typ 15 pers som trängdes i en etta me kokvrå,så jag å Vejron vände bara i dörrn. Gick hem till min mormor för jag fick skitsjuka,ha ha.
Sen ringde jag pappa,så han kom å hämtade mej. Vejron ville å hem så vi skjutsade förbi henne hemma. Dom andra fortsatte ner på krogen.
Jag va inte alls upplagd för party igår,de va så himla skönt å komma hem.
Tur var väl de för jag fick ta hand om både Sam,Neo å Liam i morse+hela fm. 2 fyllbultar som hade vart på efterfest,need I say more? Så dom va lite trötta idag :-P

Nu har bröderna bus precis lagt sej,å vi ska käka tacos å kika på 2 filmer å myyysa :-))
I morrn kommer Maria,Niklas thea å phille hit å hälsar på,skoj :-)

Ha en supernajs kväll :-))

Kommentarer
Postat av: Veronica

usch det lät drygt på jobbet...=// kram kram

2008-02-10 @ 11:43:32
URL: http://supervejron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0