äntligen

Nu har jag äntligen kommit hem. Idag har vart en lång dag..
Lämnade barnen på dagis vid 10,sen tog jag en promenix ner till jobbet (börja 11)
Typ mitt emot borlänge energi så höll jag på att snubbla på en fullgubbe,som låg mitt på cykelbanan å sov...?
Helt blå var han i ansiktet å snarkade som f-n.
Försökte väcka honom,men de gick inte,så jag å en till tjej som kom förbi ringde ambulans.
Man kan ju undra hur länge han har legat där me tanke på ansiktsfärgen?
Läskigt värre...

Nu sitter jag å käkar hårda mackor me avocado,rödlök å örtsalt. Sååå gött :-)

Ha ha måste berätta om en rolig konversation mellan mej å Neo i morse.
Neo ville nämligen inte gå till dagis.

Neo: -Mamma,jag kan inte gå till dagis idag
jag:-men varför inte de då?
Neo:-Nä,jag e sjuk,jag tror att jag har feber.
Jag:- Jaha,men va synd,jag som tänkte skjutsa dej på boben dit...
Neo-Ha ha,men mamma jag skojade ju bara,visst var jag rolig??
Sen la han av världens asgarv å tyckte han va jätterolig,ha ha. De tyckte jag me :-D
Nu ska jag surfa lite :-)

Kommentarer
Postat av: Veronica

haha vad söööt han är neo..=)))

2008-02-05 @ 21:08:48
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: Line

Åh du är snäll! kan tänka mig att många andra bara skulle gått forbi! Nu fick du nog en stjärna i himlen!

2008-02-05 @ 21:23:58
URL: http://carowine.blogg.se
Postat av: Lottisen

Barn är roliga!

2008-02-06 @ 15:44:22
URL: http://lottisen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0