tradera

Nu har jag precis budat hem en julklapp till Neo.
De här tror jag han kommer gilla!
Bild lånad från tradera


Ett stort smurfhus!
Blir man inte nostalgisk så säg??
Igår vann jag dessutom hela 19 smurfar åt honom,oxå på tradera.
Tror och hoppas att han kommer gilla det massor. Annars gör hans mamma det,ha ha.
Inatt satt jag och laddade hem smurf filmer åt honom,så han var helt lyrisk idag :-))

Annars idag har det vart en lugn dag.
Joxen har vart seg och bakis idag :-P
Ändå var han inte så i gasen tyckte jag. Han kom hem redan vid ett.
Han hade då haft roligt iaf :-))

Hade tänkt att vi skulle klä granen idag,men de blev inte så,så vi ska göra de i morrn i stället.
Annars brukar vi göra de dagen före julafton,men i år vill jag njuta av granen INNAN jul. Sen tröttnar jag ganska snabbt på julen,när den väl är över. Redan dagen efter nyår brukar jag städa bort alltihopa,utom ljusstakar :-P
Allt sånt här är ju som mysigast innan jul tycker jag då :-)

Nä,nu ska jag kika på lite csi innan vi går och lägger oss.
Neo ligger å pratar i sömnen,undrar vad han drömmer?

Kommentarer
Postat av: Jeanette

du har helt rätt, ha slängt upp vår gran redan oxå. ja fatta ej vaffö man gjorde de en dag innan förr. så tröttnar man så fort när julen e över. de e ju faktiskt innan man njuter lite som mest. och på självaste julafton.sen bye bye ut me skiten. "fniss"

Emilia prata oxå i sömnen igår. eller prata o prata, hon skrek åt lilly. haha. dom ogillar varann fast dom sover. påminner lite om dig o sara när ni va små ;)

2008-12-15 @ 07:06:30
Postat av: Becca

Jag tror Neo kommer bli jätteglad!!!!

Hoppas vi ses på fredag

puss

2008-12-17 @ 12:36:38
Postat av: Jeanette

har du tagit bort ditt lösenord på bloggen?

2008-12-17 @ 15:23:45
Postat av: Anna

Vad coolt, Thilda hittade min agamla smurfar häromdagen så jag var lite sgen på att köpa nya på barnens hus men de kostar väl en halv förmögenhet förstås. Nu är din nalle klar så det är bara att komma och hämta, men slå gärna en pling innan (om du har kvar numret)

Ha det så bra!

Postat av: Anna

Hej! Såg ditt meddelande nu. Slå mig en pling på 070-775 14 61 innan du kommer bara, tror att jag ska vara hemma hela dagen imgn. Om jag ska förbi kupolen (hade tänkt försöka undvika det, var där flera ggr idag) så ska jag göra ett försök att ta med mig nallen. Ha det! Kram!

Postat av: Tomtemor

Vi vill bara önska er en fortsatt härlig julhelg!!

Kram Sofia, Sjögren & Lukas

2008-12-25 @ 20:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0