Ojj..

Va längesen jag skrev nåt  :-)
Vet inte vad jag har pysslat me riktigt ;-)
I helgen har jag iaf jobbat..
Jox mamma sov här i fredags eftersom både jag å Joxen jobbade. Mysigt å ha henne här. Hom e så himla go :-)
Å barnen e heltokiga i farmor,så himla kul att se :-)) Sån relation vill jag ha till mina barnbarn när jag får såna :-)
I lördags kväll var jag på julbord med jobbet i toppstugan i romme alpin. Gött värre. Åt så jag höll på att spricka :-)
Tur att man inte var hemma,för det var tydligen strömavbrott i hela skräddarbacken. Jox hade inte så kul här hemma,så han la sej tidigt ;-)

Idag efter jobbet så åkte vi hem till Linda o co. Blev bjudna på mat,sen bakade vi pepparkakor :-)
Så himla kul att träffas. Barnen ville inte åka hem,hi hi :-))

Nu ska jag sussa,börjar 7 i morrn å ska iväg me kidsen till dagis innan,puh. Jox börjar nämligen kl 6 så vi får vackert knata...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0