lucia

Idag kom vi iväg i tid,och de var inga protester. Skönt :-)
Gav Liam välling i sängen i morse,så då va han nöjd minsann ;-)

Efter jobb och dagis hann vi bara hem och byta om på killarna,sen iväg till dagis på luciafirande.
Tog kort,men har inte laddat över dom.
Men barnen var så söta så,och duktiga att sjunga :-)
Liam var dock lessen nästan hela tiden,sen vägrade han ha tomteluvan på,men de förstod jag redan innan att de inte skulle gå. De är en bestämd liten kille vi har kan man lugnt säga ;-)
Neo tyckte då de va jätteroligt,han sjöng för full hals,hi hi. Sötis :-)
Synd att de var så himla KALLT bara. Dom har nämligen luciafirandet ute *brr*

När allt var klart åkte vi å köpte pizza. Ingen som orkade laga nå mat här idag :-P
Barnen somnade tidigt,inte så konstigt då dom vaknade före 5 idag bägge 2.

HAr jag förresten berättat vad Liam gjorde här om dagen?
Tog av sej blöjan och gick in i vår garderob å bajsade. Groooose.
Man kan ju skratta åt de nu i efterhand,men jag kan lova att de gjorde jag inte när de hände.
Förstår inte va de är me den pojken å bajs alltså,känns som de blitt en del bajshistorier här i bloggen :-P

Nu ska jag sussa. Jox och barnen e lediga i morrn,AVIS är jag som börjar kl 6.
Men sen e jag ledig hela helgen och ska MYSA me min underbara familj :-)

Kommentarer
Postat av: Soya

Längtar vi med :D :D :D

2008-12-11 @ 22:39:48
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: Line

Barnluciatåg är ju det sötaste som finns!

Bajs i garderob.. är lite mindre sött ;))

2008-12-12 @ 12:27:41
URL: http://carowine.blogg.se/
Postat av: veronica

dom var bra söta våra kiddos.=)

2008-12-12 @ 17:29:53
URL: http://supervejron.blogg.se/
Postat av: Kati

Oj va många inlägg det hade hunnit bli här... Hade för mig att jag kollade sist typ i förrgår eller nåt, men det hade visst gått några fler dar.

Haha, va rolig han är, Liam :-) Förstår att det inte va kul just då, men när man läser det låter det jätteroligt :-P

2008-12-12 @ 21:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0