lat-dag

Hade tänkt jag skulle städa massa idag. Men än så länge har jag bara slöat..
Började städa igår,dammsög torkade golv,plockade me tvätt osv,å tänkte jag skulle fortsätta idag.
tappade sugen när både tabletterna till diskmaskinen å sköljmedlet  å ugnsrengöring var slut :-P
Hade velat städa så de e fint till helgen då vi e lediga ihop :-) Så man kan ägna sej åt annat då.
Skulle behöva mossa oxå,så jag kan göra iordning tomtestugan åt kidsen. Den kommer dom nog gilla :-))

Senare idag ska jag ner till jobbet. De är städdag idag på min lediga dag så klart... Men de håller på i 3 timmar bara,så de får man väl ta då.

Nu ligger Liam på soffan å sussar å Neo kollar på walli:e. Neo har vart å lekt med Nova idag,sen kom han hem å skulle hämta nå pingviner eller va han mumla om,men så blev han hungrig så han blev kvar hemma,ha ha.
Å glömde kvar både vantar mössa å tröja *s* Tur att rumpan sitter fast ;-)

Nu ska jag försöka göra ett ryck här,så jag inte segar ihop helt :-P

Pratade precis med mormor,hon och morfar kommer oxå hit på julafton. Mysigt :-))
Längtar massor. Så himla kul å se barnen öppna paket,hi hi.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

ja de e så kul o se när dom öppnar julklappar, de e typ de ja längtar mest till på julafton, och maten förstås =P

2008-12-10 @ 15:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0