julen

Oj vilken härlig julhelg vi har haft.  Massa god mat och MASSA julklappar.
På julafton var vi här hemma. Jag jox och barnen,min mamma mormor och morfar,syster och Måns. Sen var även Måns pappa här en stund. Han fick vara tomte oxå,så slapp jag ;-)
Vi åt en massa mat,och öppnade måååånga julklappar :-)
Sen sov min mamma över här eftersom jag och Joxen jobbade igår bägge 2.

Jobbade till 3,då åkte vi direkt hem till svärisarna och fick supergod mat,och öppnade en massa julklappar till.
Barnen har fått så himla mycket så att i morrn lär jag ta en rensning på deras rum för att få plats med allt det nya.
Dock tror jag att dom stora teletubbisarna dom fick från Joxens mamma va populärast,hi hi.
Ja vi har fått en massa fint allihopa :-)
Joxen fick äntligen sin älskade draughtmaster (stavning?) så hans lycka var verkligen gjord,ha ha.
Efter vi vart hos Joxens mamma så åkte vi till Lars och Pernilla å festade lite. Sen åkte vi ner på stan. Gick på liljan först men där var de då så himla trökigt så vi gick vidare på hela huset. Där hade vi jättekul :-))
Efter de åkte vi till Pernilla å Lars igen på efterfest,där spelades de guitarrhero. Jag fattar nada av de där spelet. Begriper inte hur man lyckas spela så snabbt på dom där knapparna. Lars spelade på expert å jag blev helt yr i huvet bara av å kolla,ha ha.
Tror vi var hemma vid halv 5 eller nå sånt :-)
Som tur är mår jag prima idag,inte ett dugg bakis. Skönt!
Jox e liiite segare *fniss*

Pappa o co har vart här idag. Jag bjöd dom på mat,så hade vi lite julklapps utdelning även idag :-)
Liam leker med sitt fina kök han fått av farmor,å Neo kollar på kung fu panda.
Snart läggdags för bröderna BUS.
Gissa vad Liam gjorde nyss.
Fick tag på en penna å hade målat ÖVERALLT nere. Alla väggar i hallen,stolarna i köket,väggarna i v-rummet å hela v-rumsbordet. Jag höll på å smälla av. Som tur var så va de en av pennorna vi köpte åt han i julklapp. Nå vattenlösliga tuschpennor som går jättelätt att torka av. Dock trodde jag inte att de skulle gå å få rent väggarna,men färgen försvann faktiskt *puh*

Liam har blivit jätteduktig att gå på toaletten. Han har ju börjat slita av sej blöjan i tid och otid,verkar tycka de e obehagligt att ha den på sej. Idag har han kissat på toaletten 2 ggr utan att vi ens sagt till honom.
Jag hörde nå skvalande inifrån badrummet å trodde de va Neo som var därinne,men nä de va Liam som stod på sin pall å kissade för fullt,hi hi. Superduktig :-)) Så himla skönt när han vill själv oxå,Neo var inte ett dugg intresserad när vi skulle vänja han av med blöjan,han trökade vi me jättelänge.

Ikväll blir de mys för mej å Jox med film å massa bakis-götta,ha ha.
Kram på er!n

Kommentarer
Postat av: veronica

Härligt att ni haft det bra.=)))

2008-12-27 @ 17:58:43
URL: http://supervejron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0