helvetes morgon

Den här dagen började inte bra kan jag säga.
Väckte Liam,sen var den morgonen förstörd. Han var så arg och sur,så han skrek och vrålade i ett från att han slog upp ögonen tills jag lämnade honom på dagis.
Tror aldrig jag har sett honom så förbaskad.
Nämnde jag att jag GICK med dom till dagis?
Helt svettig när jag kom fram. Inte för att de är jobbigt å gå,men att klä på en unge som skriker i högan sky och vrider sej som en liten mask är inte de lättaste. Sen fick vi ju lov att skynda oss oxå,eftersom vi blev försenade pga den arge lille mannen.
När jag skulle gå från dagis la han sej ner och höll i mina ben och vrålade,fäktade och skrek åt dagisfröken när hon skulle ta honom. Puh.
Jag blir helt ställd när han blir sådär. Neo har aldrig haft såna där utbrott. Han har man alltid kunnat prata med om han varit arg eller lessen,men de går inte med Liam,de är inget som hjälper,utan man lär låta honom gapa tills de går över. Han är inte lessen,utan arg som ett bi.
Ljuvliga trots....
Ringde iaf till dagis vid 8,och då satt han snällt och åt frukost.

Nu är han igång igen hör jag. Aaah... hilfe. Vad har jag gjort för ont? ha ha

Neo är då så duktig på mornarna skrutten. Han klär på sej själv,går hela vägen till dagis utan att klaga de minsta.
Han håller mej i handen å går så snällt så :-)

Efter jobbet var jag till svärmors salong å kikade ut färg på löshår,så nu är de beställt :-))
Hoppas de kommer den här veckan,annars blir de nästa. Weii ska bli så skoj att få långt hår igen :-D :-D

Nu ska jag slappa lite med mina killar,bäst att skynda sej,för nu blev Liam tyst igen ;-)
I morrn e jag ledig,få se va vi hittar på då :-)

Kommentarer
Postat av: Veronica

usch vilken morgon.

Allt ska gå på räls den tiden för då är ingen människa. =))

2008-12-10 @ 14:27:07
URL: http://supervejron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0