härliga lediga helg

Ååååh va de e skönt å vara ledig. Avskyr verkligen att jobba varannan helg. Önskar att man hade ett jobb så man var ledig varje helg å alla röda dagar ;-)

Igår slutade jag 12. Då kom mina killar å hämtade upp mej,sen åkte vi till stan,där vi blev bjudna på thai-mat av svärmor. Lyxigt värre :-)
Sen åkte vi hem å bara myste. Killarna lekte med lego som vi hämtade hos svärmor,som Jox å hans bröder haft när dom var små. Måååånga SMÅ bitar,jag kommer slita mitt hår när de där ligger överallt ;-)
Hon ska dóck få tillbaka en del,för sådär mycke lego kan ingen unge leka med :-P

På kvällen myste jag å Joxen. Käka tacos å kika på film. Massa mys :-)

Idag fick jag sovmorron.
Så himla skönt,men jag har så förbannat ont i ryggen jämt när jag vaknar :-( Fattar inte varför. Sitter på precis samma ställe vareviga morgon. Speciellt när man sover längre än man brukar. Kan knappt ta mej ur sängen när jag vaknar.. Drygt!

Sen har vi vart ute på förmiddagen. Killarna har åkt pulka,Jox har skottat snö. Å kört Neo i snöskyffeln. Självklart så dog min kamera när vi var ute..
Jag måste ta å leta fram vår filmkamera. Barnen är ju så jhimla roliga,man kommer ju ångra sej hur mycke som helst när dom blir stora,att man var så dålig på att filma.
Igår höll vi på å skratta ihjäl oss åt liam. Han sprang runt nakenfis (som alltid,han vill aldrig ha kläder) jag satt på gilvet,så kommer han fram till mej,vänder rumpan åt mej å skakar den som en galning,ha ha. Såg så himla roligt ut me den där magra lilla stjärten,ha ha.

När vi vart ute ett bra tag så gick jag in å gjorde pannkakor. Så vi har käkat pannkaka med vaniljglass och sylt.
Barnen åt massor,så de va uppskattat :-)

Nu e Neo å leker me Nova och Emil,å Jox å Liam sover middag.
Han ska på julbord ikväll Joxen,så jag å killarna blir alles ensamma här.
Men vi ska mysa en massa :-))

Ska ta å slänga in en tvätt nu,måste ta reda på vår gigantiska tvätthög i helgen!

Hoppas ni har en mysig helg!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan!

Va skoj att kunna svara dig ;)

Ja, det stämmer bra det, han jobbar på icalagret han oxå.

Då har vi rätt lika liv du och jag ;) Jobbar i mataffär, karl på icalagret och 2 små prinsar och vissta hade ni vait tillsammans i ca 5 år? Hoppas ni har en mysig lördagskväll

//Emelie

2008-12-13 @ 23:06:04
URL: http://jagochprinsarna.blogspot.com
Postat av: veronica

oo skaka stjärt haha cool kille

2008-12-14 @ 17:10:32
URL: http://supervejron.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det suger verkligen att jobba varannan helg. Jag tror vi valt fel yrken :(

2008-12-14 @ 20:16:23
Postat av: Anna

Hejhej! Har inte glömt din nalle, vi ska försöka fixa den nu i veckan! Kram från Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0