utmanad

Har jag blivit av både Jeanette å Line,så nu äre väl dags då .-P

1. Vilket datum föddes du & Vart?

18 april 1980 i Falun

2. Vilka ställen har du bott på?
Bullermyren (gula husen och allfarvägen) och nu skräddarbacken.

3. Vilka har du vart tillsammans med & hur länge?
Jag och jox har vart tillsammans i 5½ år nu. Gamla ex vill jag inte skriva om här :-P.

4. Hur många barn vill du ha & vad ska ditt nästa barn heta?
Räcker med dom 2 vild djur jag har ;-)

5. Vart bor du om 3 år?

Hoppas och tror att vi bor i hus då. Förhoppningsvis här uppe i skräddarbacken,annars nån annanstans :-)

6. Vad saknar du mest med livet som tonåring?

Saknar ingenting med den tiden

7. Vilken blogg har du ogillat som du nu gillar?

Ingen. Läser jag en blogg som jag inte gillar,så läser jag den inte igen.

8. Vilken blogg anser du vara mest läsvärd?

Alla mina vänners bloggar :-)

9. Finns det någonting du vill ändra med dig själv, kroppsligt?

ha ha,ja de finns en del. men de har ju bott 2 barn inne i min kropp,så egentligen ska man vara bra stolt för det man har :-)

10. Vad är det absolut bästa du gjort?
Fött 2 underbara barn :-)

11. Är du piercad & isf vart?

har haft piercing i tunga och underläpp,men de tog jag ur för flera år sedan.

12. Är du tatuerad & isf vart?
Ja,jag har en på vaden som jag skulle vilja göra om.

13. Finns det någon du verkligen avskyr?

Jag vet inte..? Nä jag tror inte de... Inte nån som jag lägger nån energi på iaf :-P.

14. Varför bloggar du?

Kul å gå tillbaka å läsa. Som en dagbok ungefär :-)

15. Slutligen, vem utmanar du att svara på samma frågor som du just gjort?

Alla som känner sej manade :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0