skit

Min dator har dött. De går att slå på den å så å den lixom laddar,men sen kommer man bara till samma sida hela tiden där de står typ
starta på vanligt vis
starta i felsäkert läge
sen står de flera vis som man tydligen ska kunna starta den på. Men icke... väljer man nåt av dessa alternativ kommer man iaf tillbaka till samma sida... Buhuuuu :-((
Nån som e haj på datorer å vet va de kan vara för fel?? Hilfe!!

Iaf så hade vi en UNDERBAR vecka på mallis. Aningens deprimerande att komma hem till KALLA tråkiga sverige,blää!
Längtar tillbaka massa kan jag lova!!

I helgen så så var vi bjudna på kräftskiva i stefans stuga,men vi hade tyvärr ingen barnvakt,så de blidde inget av med det. Synd,för de var så roligt förra året :-)
Min faster ringde iaf å bjöd mej på inflyttningsfest,så jag åkte dit,skitkul var de .-)
Sen mötte jag upp erika å co på liljan.
Vi hade askul,som vanligt när vi är ut trots att de var BARA fossiler där alltså,ha ha.
Men vi hade skoj ändå :-)

Idag har de inte hänt mycke,vi skulle egentligen ha kaklat här idag,men erika var dålig,så vi får se om de blir i morrn.
Kaklet som jag beställde såg inte likadant ut som de jag fick hem.
Beställde ju mosaik i grått vitt å svart.. å fick hem typ svart... Ser liiite skiftningar,men inte äre mycke.
Men jag tror de kan bli fint ändå. Orkar inte hålla på å beställa nytt å krångla,var så lång leveranstid på det ju.
Å dessutom så vill jag få de klart så snabbt som möjligt ifall vi hittar nå hus eller så. Man kan ju alltid hoppas ;-)

Liam har vart dålig idag. Dom har ju vart lite halvförkylda båda kidsen sen vi kom hem från mallis. Men idag så har liam haft hög feber. Är lite rädd att de är öronen igen,han fick först alvedon,men de biter inte ett smack på honom. Senare fick han ipren,å då blev han genast piggare. Så jag tänker då bojkotta alvedon för hans del i fortsättningen,de funkar ändå aldrig. Dom har nyss somnat,dom lekte så snällt inne på liams rum nu på kvällen,så dom fick vara uppe länge idag :-)

Neo ska förresten få glasögon.
Va till ögonläkaren i torsdags med honom. Han är översynt+att han har JÄTTEMYCKE brytningsfel på ena ögat...
Så vi var å provade ut ett par glasögon till honom,får väl se när dom kommer. Han var då så söt i dom så :-)

Nu ska jag gå ner å spela supernintendo..är helt fast,hi hi :-)) Jag å Neo har spelat de i flera dagar.. ha ha.
Mysigt när de e crapväder :-)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Men gullNeo med glasögon..=))) Hoppas att ni hittar ett hus här på berget.=)) tycker jag,...för nOVA ÄR SÅ GLAD ATT HON SKA GÅ MED neo på dagis så flytta han inte..=))) kram kram

2008-08-12 @ 09:35:13
URL: http://supervejron.blogg.se/
Postat av: Malin

sådär kass va min dator me..den bara starta om sej heeela tiden...så fort man tryckt på vanligt läge typ..så starta den om sej...

fick lov att formatera...enda utvägen..e nog virus

2008-08-14 @ 21:23:48
URL: http://vaneliuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0