ont

Fy f-n va ont i ryggen jag har. Har haft sen vi var på mallis,men de har blivit värre nu dom sista dagarna. Ryggen låser sej när jag ligger i samma läge för länge,så när jag ska resa mej ur sängen,så lär jag typ rulla upp först =/
Tvinga Jox att massera mej nyss,men de gjorde så förbannat ont på vissa punkter,så jag låg å grinade som en bebis i sängen å hulkade i kudden. Är man som en gammal kärring eller?

Liam vaknade 7 i morse. Längesen han vaknade så tidigt faktiskt. Vi låg å myste nere i soffan å kikade bolibompa tills Neo vaknade. Han sov till 9 ca.
Sen har Elias vart här å lekt. Dom har lekt me blixten bilar,å spelat tevespel. Bara tevespel som hägrar för dom killarna nu,hi hi. Dom fick iaf leka lite innan dom fick spela ;-)

Nu har barnen käkat lunch,å Liam ligger och sover middag.

Ska nog hem till erika å olle en sväng sen,dom ville att vi skulle hälsa på. Sen skulle syrran komma hit oxå :-)
Skulle vilja foga å greja idag oxå,men vette 17 om min rygg pallar att göra nånting alls. Kul att man ska börja jobba om en vecka.. Hur ska de gå då??

Kommentarer
Postat av: Veronica

kram kram

2008-08-17 @ 15:19:48
URL: http://supervejron.blogg.se/
Postat av: Nagge

Hellu, den är köpt på blomsteraffären av alla ställen. Det finns åxå med röd och blå stjärna istället för svart.

2008-08-17 @ 17:03:39
URL: http://ronyaponya.blogg.se/
Postat av: Nagge

Ja blomsterriket. Den är kanske typ 20 x 40 cm. Ungefär. Haha..

2008-08-17 @ 22:48:50
URL: http://ronyaponya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0