mysdag

Igår åkte vi till leklandet med killarna. Det uppskattades. Dom lekte å hade skoj i 2 och en halv  timme. Helt svettiga var dom när vi åkte hem :-)
Sen åkte vi hem å kaklade sista lilla biten som var kvar (var ju tvingen å spackla ena kortsidan i omgångar eftersom de var 2 stora hål) så nu äre bara fogningen kvar :-)) Superfint blire!

Igår kväll var jag hem till becca å hade myskväll med en massa godis å film. Jättemysigt hade vi de,lär vi göra om snart igen gumman!!

Nu sitter joxen å letar tevespel på nätet till mej å Neo. vi e ju torsk på supernintendo både han å jag,ha ha. Men de e inte de lättaste att få tag på vill jag lova. Fanns en butik i falun förut som sålde begagnade såna spel,men den har tydligen lagt ner? På tradera finns de ju en del,men jag köpte ett där förut å de funkade inte när jag väl fått hem de,då vill jag inte köpa fler där :-P Nån som vet vart man kan få tag på de? Yoshis island  äre vi vill ha iaf.

Snart ska vi åka å hämta Neos glasögon som e klara nu.
Men först äre lunchdags!

Kommentarer
Postat av: Malin

wihoooo de har mami!! skiiiit kul jue!! hahahahaha.de brukar jaaaag spela ;) retas

2008-08-20 @ 21:54:46
URL: http://vaneliuz.blogg.se/
Postat av: Becca

Neo är så fin i sina glasögon!! Elias vill också "se dåligt" så han får glasögon, säger han ;-)

2008-08-21 @ 19:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0