hel igen

Idag har Joxen vart iväg till Matte,å dom har fixat min dator. SKÖNT! De var nå knas med hårddisken,så vi får väl se hur länge den håller. Alla bilder å sånt var då kvar,dom är nu överförda til ett usb-minne.

Idag har de vart en riktig slapp-dag. Neo kom hem från farmor vid ett-tiden. Han hade då haft de så bra,blivit ordentligt bortskämd :-) Är så glad att pojkarna har en sån go farmor,dom är heltokiga i henne :-))

Jocke e iväg på partar me några kompisar,så jag känner mej lite lonely nu. Vill att han ska komma hem å mysa med mej :-)) Jag har trååååkigt. bara skit på teve oxå som vanligt.
Saknar min Maria... skulle vilja ha henne här å skvallra lite med,de va längesen :-)

Nä surfa runt lite då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0