fredag

jahapp,nu e de fredag så man har typ bara en veckas ledighet kvar. ååååångest vill inte börja jobba!!!!
Ha ha igår natt hände en rolig sak. Jox e numera rädd för mej,ha ha.
Mitt i natten hade jag ställt mej upp i sängen,slitit av mej bh:n och vrålat:
-What the fuck are you saying to me???
Sen hade jag lagt mej ner å sovit vidare.
Ha ha ha
Roligt va?? Tyckte jag iaf :-D

Nu har vi fått upp mosaiken oxå. Vart sååå himla fint :-))
Nu vill man ju nästan bo kvar här å skita i å leta hus,hi hi.

Vi var iaf på en visning i onsdags. Först tänkte vi vara med å buda på det,men vi har funderat lite,å vi ska nog inte vara det ändå.
De var så trångt på övervåningen,och lite konstig planlösning. kändes inte helt 100 helt enkelt.
Lite synd för det låg jättemysigt till precis vid skogen,och jättenära dagis...
Sen igår skulle vi på en till visning på lapp anders,men vi var bara utanför å vände. Mindre tomt än här,+ att husen låg typ på varann,så himla nära... nä bläää de kändes INTE bra alls. Så vi drog utan å ha sett de innuti :-P

Men men de kommer väl fler hus :-)

Idag vet jag inte riktigt var som händer. Neo ska iaf hem till farmor. De är han så glad för så :-)
Just nu sitter Neo å spelar tevespel med Elias. Supermario är de som hägrar.

Nä,ska ta hand om Liam den vilde nu ;-)

Kommentarer
Postat av: Becca

Haha ..Förstår Jocke, jag skulle också bli sktirädd ju..din galning ;-)



Prövade ringa nyss för att kolla om allt gick bra, men då fick jag ju uppdatering här istället :-)

2008-08-15 @ 11:12:39
Postat av: Lotta

HAhaha!

2008-08-15 @ 11:23:11
Postat av: Jeanette

hahah va roligt!! berätta mer!!

2008-08-15 @ 12:27:49
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Kati

Haha, det var jätteroligt ju! Jag kom av nån anledning att tänka på Carolina Gynning, förmodligen för engelskan... :-P

Visst är det svårt att hitta hus som verkligen känns rätt!

2008-08-15 @ 16:10:40
Postat av: Anonym

asg Stackars Jox!

2008-08-15 @ 20:01:42
URL: http://ronyaponya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0