första dagen avklarad.

Men fyyyy va det sög. Mådde helt ärligt dåligt när jag gick in genom dörrarna i morse =/ Nu är de dags att ta tag i de här. Erika vill precis som mej plugga till sjuksköterska,eller ja jag vill ju bli barnmorska,men lär ju bli sjuksköterska först =) Iaf,så kollar vi upp om man ska försöka sej på å söka tills januari,då blir det dock på distans.
Enda kruxet egentligen är att jag inte har matteB,vilket man tydligen lär ha? ååå vad jag vill detta!!

Vi har funderingar om Liam är allergisk,eller överkänslig mot något. Han är nästan alltid lös i magen,ofta flera gånger om dagen,bara rinner de ur honom. Oftast när han har ätit. Så nåt är det ju. Har blivit mycke värre nu under sommaren oxå. Nä,i morrn får Joxen ringa bvc får se vad dom säger.

Jag är sååååå trött. Gick upp 10 över 5 i morse,så tog jag en promenad till jobbet. Nu ska semesterkilona bort ;-)

Kommentarer
Postat av: Soya

Jag vill också bli barnmorska :D

Fan va kul det va att du ringde mig igår. Blev superglad!

2008-08-25 @ 21:10:11
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: Malin

ååhh ja vill också bli barnmorska!!! =) hr funderat på de ja me..men vart kan man kolla upp sånna utbildningar??

2008-08-25 @ 21:29:56
URL: http://malinskevin.wordpress.com/
Postat av: Nagge

Oj då. Lät inget vidare det där med Liams mage. Nåt lär det ju vara som du säger. Hoppas ni får bra svar från BVC.

Jo så här är det. Jag skulle söka till ssk men då kom det fram att många av mina betyg från gymnasiet inte längre gällde eftersom jag har samlat betygsdokument som det heter. Det gäller bara i 8 år och jag tog studenten för host 10 år sedan. Så jag fick ju börja läsa in ämnen för att kunna söka till högskolan överhuvudtaget. Men nu under tiden jag har läst så har jag börjat tänka i nya banir och kanske ska jag söka in till läkarlinjen istället. Jag vill ju åxå bli barnmorska egentligen men då måste jag läsa ssk i 3 år och sen jobba minst 2 år och sen läsa i 1-2 år igen för att bli bm. Men till läkare läser man "baea" 5,5 år och så tjänar man mycket mer åxå. Sjukt men sant. Och då har jag tänkt att i så fall bli förlossningsläkare så får jag det där med förlossningar ändå. :)

2008-08-25 @ 21:36:24
URL: http://ronyaponya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0