tre saker

Fick en utmaning av Kati häromdagen,so here we go:

TRE NAMN DU GÅR UNDER
- A-K
- Mamma
- Anna-Karin

TRE SAKER SOM SKRÄMMER DIG
- att något ska hända mina nära och kära
- vara ute själv när de är mörkt
- spindlar å andra snuskiga kryp

TRE SAKER DU HAR PÅ DIG
- svarta plyschbraller
-  grått linne
-  svart plysch huvtröja

TRE SANNINGAR
- Jag har världens underbaraste familj :-)
- Jag vill bli barnmorska
- Jag är ett shoppingfreak

TRE SAKER JAG VERKLIGEN VILL HA
- att mina nära å kära ska få ha det bra
- ett hus (helst nybyggt :-P)
- ett nytt jobb

TRE PERSONER SOM DU UTMANAR
- Jeanette
- Lotta
- Nagge

Kommentarer
Postat av: jeanette

haha fan annakarin.
jaja, ska fixa de te kvällen då =)

2008-04-17 @ 14:16:35
Postat av: Becca

Vilka fina nya bilder du lagt upp på dig och familjen!!! Ses i möra

2008-04-17 @ 18:23:17
Postat av: Lottisen

Antar den utmaningen ja =O)

2008-04-18 @ 08:12:38
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Soya

Kommer nog till blge i början av Juni. Kram

2008-04-20 @ 16:48:37
URL: http://abstinence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0