sur

Mmm,2 saker e jag sur över. För de första har vi stopp i avloppet i köket. De suger pung eftersom vi ska byta bänkskiva å sånt på söndag. Alltså lär Jox ringa nån jourhavande kloakdykare,å de lär ju va billigt under en helt. INTE. Balle oxå.
För de andra så är de nån som snott Neos sparkcykel. Han åkte på den hem till morfar o co idag,eftersom Marie va snäll å passade barnen en stund. Jag glömde säga att han hade den med sej,å Neo hade väl glömt att han hade den med sej när Jox kom å hämta. Den låg alltså kvar där i lekparken,å när jag ringde nu,så kunde dom inte hitta den.
Ännu mer balle.
Neo älskar verkligen den där sparkcykeln så han kommer att bli jättelessen :-(
Jävla snorungar som inte kan låta andras grejer vara. Fy fabian säger jag.
Får ju hoppas att den snorungen som tagit den har normala föräldrar som ber ungjäveln att lämna tillbaka den.
Tyvärr är ju inte alla så.
Jaaa,jag e pissed.

Kommentarer
Postat av: Kati

Fy va tråkigt :-( Hoppas den hittar tillbaka till Neo.Tyvärr är det nog rätt många föräldrar som skiter i om deras ungar kommer hem med nåt som inte är deras, har jag en känsla av... Fast vad vet jag? Förresten så står det att du skrivit inlägget idag kl 9:11 fast klockan bara är 06:31??

2008-04-12 @ 06:32:32
URL: http://kati.blogg.se
Postat av: tete

THINK PINK! :-)

Vad trist med sparkcykeln :-( Hoppas hoppas ni får tillbaka den.

2008-04-12 @ 15:03:05
URL: http://eseret.blogg.se
Postat av: jeanette

ja men lär hålla hårt i grejerna. tjuvarna lurar bakom varje hörn. nästan.

2008-04-13 @ 09:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0