still up..

Ja jag e ff vaken. Har vart vaken sen 4.30 i morse.. Skapligt va? :-P
Övertrött antar jag. Jag å darling har iaf haft en riktig myskväll :-)
Kikade på en film på teve,å käkade tacos.
Myspys :-)

Ibland hatar jag ikea. Köpte ju en sån schablon eller va de heter,som jag skulle sätta upp i hallen. Mmm,visst serru.
Satte upp den,å de blev jättefint,men skiten bara rasade ner hela tiden.
Å jag me mitt tålamod,aaah.
Slet mitt hår. Å hade lust å slita den där skitsaken i tusen bitar.
Men Jox tvingade mej å ta ner den,så får vi köpa nå lim å sätta upp den me,ha ha.
Skitgrejer =/

I morrn kommer Ådi hit,få se om han kanske kan hjälpa oss me bänkskivan jag köpte på ikea.
Ska ha ny bänkskiva,sen en sån rund diskho. Ska bara hitta på en ny kran oxå. Vill ha en hög...
Sen så småningom blire nya golv. de ska väl inte dröja allt för länge hoppas jag,för jag kräks verkligen på dom här fula plastmattorna vi har nu. Usch!

Nä,nu lär jag sova. De är ju faktiskt en dag i morgon oxå...
Najti!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Pannkakakorna vart kanon =O) ummimummi

2008-04-05 @ 09:25:09
Postat av: Veronica

vad jobbigt med schablonen..=((
Vad najs att ni får hjälp med köket..
PÖSS

2008-04-05 @ 14:42:44
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: Line

Åh va roligt att göra om lite.
Vi har en hög böjd från ikea.. med gammeldagsblandarhandtag som jag älskar :) Eller.. hmm.. hela köket är ikea, men jag tänkte just på blandaren ;)

2008-04-05 @ 16:19:13
URL: http://carowine.blogg.se
Postat av: Soya

Mamma ha också köpt sån shablon på ike och den hade lika taskigt lim som din.

2008-04-06 @ 20:59:07
URL: http://abstinence.blogg.se
Postat av: nättis plättis (snart plattis) haha skoja

gissa vem som ska börja me cambridge snart igen hahahahah. ja e så sugen på mintchoklad. lalalaaa...

2008-04-08 @ 18:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0