nya bilder.

Har precis tankat ur kameran,så jag tänkte lägga in lite nya bilder :-)
Va ju till IKEA me tommy å vejron häromdagen,å vips så fick Neo ett nytt rum typ :-P
Bara en ny säng som fattas ;-)

Så här ser de ut inne hos honom nu. Ska upp ett par hyllor bara,en ovanför skrivbordet,och en ovanför sängen.
image503

image504

image505

image506

image507

Det var dom bilderna det.

Sen lite bilder från när vi var i det nya leklandet häromdagen. Neo tyckte de va massa skoj,Liam tyckte väl de var sådär :-P

Skumma bilder blev de,måste fixa till inställningarna på kameran,dom är inte OK kan jag säga..

image508

image509

image510

image511

image512

image513

Sen egopic på moi.. ha ha

image514

Annars så fick vi veta nå väldans skoj idag. Den 29:e juli åker vi till Al Cudia. Wohoo,ska bli såååå härligt :-D
Svärisarna var hit idag å berättade att dom beställt resa :-)))
De blir vi 4,Jan,Agneta å Adam som åker. Häärligt :-D :-D

Nu ska kidsen sussa. Jag å Darling ska mysa å käka tacos om vi orkar.. ha ha vi är så trötta båda 2..

Jag började 6 i morse. Uscha.
Efter jobbet blev de lite skoshopping.
Köpte ett varsitt par converse-dojjor till mej och barnen :-)
Svarta till mej,blåa till Neo,och röda till Liam :-))
Jox behöver oxå nya skor,vi får ut å kika åt honom nån dag med.

Nu ska jag stoppa Neo i säng.




Kommentarer
Postat av: Nagge

Ja, det suger det där med betygen! Man får ju lov å läsa in typ hela skiten igen! TRÖK!
Fina bilder på er! Vad roligt med en resa!!! *vill åxå* MEn du... det lär va nå fel på dina inställningar med tiden? Kolla när det är uppdaterat få du se. Kram

2008-04-05 @ 09:05:50
URL: http://ronyaponya.blogg.se
Postat av: Lotta

Går gubben din utan skor nu ;O) leklandet tycker ja verkar vara en toppen idé,varfö kom inte ja på den för *kliar huvet*

2008-04-05 @ 09:27:17
Postat av: Jeanette

njaa, teres sa att de sög på de där nya lekgrejset. mina e nog för stora för de *fniss* här e de bara smink o dans som gäller.
vilket mysigt rum han har.

2008-04-06 @ 20:20:03
Postat av: tete

haha. hur långt inlägg som helst ju ;-) Vad tufft det blev i hans rum! riktigt najs! Å fy fasen vad avis jag är på er resa!!! :-[ ;-)

2008-04-06 @ 21:07:15
URL: http://eseret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0