ledig dag

IDag har jag vart ledig. Men haft fullt upp ändå.
I morse åkte jag till ryggakuten. Inte skönt,å 500:- fattigare. Skaplig timpenning dom har dom där ;-)
Han undrade om jag hade ont i huvet ofta,ja jag brukar ha migrän svarade jag. De tyckte han inte alls va konstigt :-P
JAg hade så seg rygg å knäcka,så stackars karln kämpade så svetten rann,ha ha.
Han fick inte rätt på allt ändå,så ja lär dit en vända till.

Efter de så åkte jag till mamma å tvättade i hennes tvättstuga. Våran tvättmaskin har nämligen sagt upp sej. Vi har dock garanti kvar på den,men de kunde inte komma nån å kolla på den förrän på måndag,hmm..

Sen har vi vart hemma hos olle å erika å grillat å druckit öl fram till nyss typ. Supertrevligt :-)))

Nu e syster å Måns här å ska sova hos oss :-)
Ska väl sova snart,för jag börjar 7 i morrn bitti,bläää...
Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Lotta

mäh,va är de för ett konstigt dagis???

2008-05-07 @ 07:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0