Ledig dag.

Idag har jag vart ledig. Skööööönt :-) Vi gick upp vid 7 jag och mina små prinsar. Vi myste i soffan å kikade på bolibompa kanalen. Sen hängde jag lite tvätt å grejade här hemma.
Sen kikade jag in till killarna,då hade Liam somnat i soffan *fniss*
Bar upp honom i hans säng,så myste jag å Neo lite :-)

Syrran kom hit med Måns runt tolv. Ojoj va han växer :-)) Han kommer nog bli lite stor som Liam var,hi hi.
Kikade bilder häromdagen,shit va stor han va Liam,ha ha.
Kolla in dessa tex *fniss*

image515

image516


image518

Fin cencur va?? Ha ha
Jamen man vet aldrig va de e för snuskgubbar som tar sej in här. De är då många fler som läser min blogg,än jag har gett ut löserordet till så... :-P
Kalla mej nojjig,men jag är rädd om mina barn. Neo kanske inte vill visa sin bak på nätet ;-)

Iaf... så har jag myst massa bebis idag :-)))
Sen kom pappa å marie hit en sväng.
Neo har vart ute typ hela dagen å lekt me Emil och Simon.
Han leker massor me dom,å dom leker jättebra ihop,synd bara att dom ska flytta :-(((

Sen när Joxen kom hem så åkte vi å handlade lite. Kikade efter kran till köket oxå,men kidsen va så griniga så vi får försöka en annan dag. Lär hinna innan söndag bara,för då ska nicke va snäll å hjälpa oss byta bänkskiva :-)))

Nä,ska kika lite teve nu,sen blire nog tidigt isäng ikväll *gäsp*

Kommentarer
Postat av: nättis plättis (snart plattis) haha skoja

vaaa, men gud. skaffa ny kod!!
ja tror då inte nån brytit sig in i min blogg än *ta i trä*
ja hihi, va söt han va.

2008-04-10 @ 21:31:47
Postat av: tete

helt rätt! jag lägger sällan ut bilder på barnen på min blogg. bara på deras egna lösenordsskyddade bloggar :-) Det är skrämmande, men jag är fan hellre försiktig än att sen gå och ångra att man inte var det.

2008-04-10 @ 21:34:36
URL: http://eseret.blogg.se
Postat av: Malin

ja lite hull har väl ingen dött av...haha.bara sååå myyyys! men nu lär man ju passa på för dom e påväg å försvinna hemma här...synd bara att mamman inte blir av me sitt lika lätt...haha

2008-04-10 @ 23:02:02
URL: http://vaneliuz.blogg.se
Postat av: Becca

Jag älskar de där korten på Liam, fy fasen vikken gobit :-) hehe och Neo med "bunnytail" e inte så tokig heller :-)
Puss från Becca å snuskgubbarna

2008-04-10 @ 23:23:12
Postat av: Lottisen

De är inte o va nojjig! finns många IDIOTER!

2008-04-14 @ 07:59:39
URL: http://lottisen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0