kalashelg

Ja,eftersom jag och Neo fyllde år i fredags,så har de vart en massa kalasande här :-)
Massa fina presenter har vi fått.
Neo fick bla en studsmatta,och en sparkcykel med blixten mcqueen på som blev mäkta populärt :-))
Sen har vi haft typ hela områdets ungar hoppande här hela helgen,ha ha.
Neo är då överlycklig iaf,går knappt att få in honom på kvällarna :-)

Igår sov syster å Måns här. Mysigt värre,han e sååå go,hi hi. Vi käkade tacos å kikade på film :-))
Idag har vi vart på marknad,sen har vi vart ute precis hela dagen.
Underbart väder ju,kan man bli annat än glad?
Ska bli såååå härligt att få minst 7 veckor ledigt ihop i sommar. Hääärligt!!!

Förresten har Liam börjat prata mer och mer nu.
Det första riktiga ordet (förutom mamma,pappa å såna lätta ord) lärde Neo honom häromdagen.
Dom låg i våran säng,så hör jag:
neo: -Liam kan du säga pruppa?
Liam- PUPPA
båda: asgarvar...
Bra me storebror som lär en tok. Ha ha

Nu ser jag fram emot lördag. Ska ut ett gäng från jobbet,minst 15 pers blir vi. Ska bli skitkul!!
Även grannen här på gården neranför,Erika ska med. Skoj :-D

Nu ska jag hoppa in i duschen,sen blire sängen!
Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: jeanette

Grattis neo!!! va osäker om de va så att ni fyllde år samtidigt. hade mina aningar. men våga inte chansa. haha. de där me minnet e inte att lita på.
hör av dig på msn när du e där. ha en undran te mästarn *fniss*

2008-04-21 @ 06:50:27
Postat av: Kati

Grattis i efterskott! Jag vet en till som vill ha Blixten-sparkcykel när hon fyller 4...

2008-04-21 @ 14:58:26
URL: http://kati.blogg.se
Postat av: Nagge

Grattis till er båda i efterskott!!

2008-04-21 @ 22:18:27
URL: http://ronyaponya.blogg.se
Postat av: Malin

massa grattis till er båda!!! om du...partyt börjar hos mej på lörda ;)

2008-04-21 @ 23:38:29
URL: http://vaneliuz.blogg.se
Postat av: Soya

Grattis grattis.

Klart vi ska grilla då!
Kram

2008-04-23 @ 17:42:41
URL: http://abstinence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0