Vardagsrum

Jahopp,nu hade Nagge lagt ut bilder på deras v-rum,så nu ärre min tur då ;-)

Ignorera den missprydande motionscykeln e ni hyggliga ;-)

image269

image270

Neo kom me på ett hörn...eller hans bil iaf,ha ha
Tygtavlorna ska bytas ut mot några som går i vinrött i stället eftersom jag e kräk-trött på turkost nu.

image271

Här e de tomt på väggarna,har haft ett vitrinskåp där innan,inte hunnit fått upp nå på väggarna än!

image272

Såå..de va vårt v-rum de. Duk osv på bord,är ingen ide att ens tänka på här hemma. Klåfinger-Liam lämnar INGET ifred.. ha ha ;-)


Annars idag då..
Jag å killarna tog en promenix ner till kupolen efter lunch. Eller ja,dom åkte vagn å promenerade ;-)
Köpte lördagsgodis till Neo,sen gick vi vidare till min mormor å va där i ett par timmar.
Joxen kom å hämtade oss när han slutade vid 4. Halv 5 började jag att jobba,å jobbade till 22.15.
Snälla Beccis gick över hit så Joxen kunde hämta mej :-))
Nu ska jag mysa me min darling,sen blire natta!

Kommentarer
Postat av: RonyaPonya

Nä ingen idé att ens försöka göra lite fint på bordet när man har såna små huliganer som Fille å Liam. :P Fint ni har det!

2007-09-23 @ 08:50:14
URL: http://ronyaponya.blogg.se
Postat av: Soya

Jättefin bloggen blev. Och fint i vardagsrummet. Kram

2007-09-24 @ 03:01:10
URL: http://abstinence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0