Slut på semestern

Usch,nu är semestern slut. I morrn börjar joxen jobba,och Neo börjar dagis igen.
Fy va denna sommar har gått fort :-(
Jag blir väl å jobba extra igen nu bara. Är ju ff mammaledig,och kommer väl vara minst till januari iaf. Sen tvivlar jag ju på att Liam kommer få dagis då,så då blire väl ännu längre...
Om inte Joxen får va hemma i stället då ;-)

Idag då...
Jag Becca å Liam va ut å gick i morse. Neo fick stanna hos Elias å Pär så länge :-)
Joxen hade sovmorron så :-)
Liam älskar sin nya vagn,hi hi. å jag med för den delen :-)))

Sen hem å lagade lunch. Slappade en stund,låg i sängen å myste å läste med Neo medans Liam sov middag.
Liam sov så länge,så Joxen väckte honom till slut (han sov middag i vagnen när vi promenixade oxå)
Han har mitt "morgonhumör",var sur hela dagen efter att han blivit väckt :-P
Joxen å Neo åkte iaf hem till farmor å farfar å kika på fotboll.
Jag å Liam gick hem till Gunilla å fikade :-))

Kom hem efter sju,så då var de läggdags för båda kidsen.
Hoppas Liam sover inatt nu,han är ff så himla dryg på nätterna,fattar inte varför han vaknar???
Vaknar å ligger å knölar å grejar i flera timmar... =/ Skitdrygt ju,de måste de ju även vara för honom...

Joxen har gått å lagt sej redan,å jag ska väl göra de jag med,så man e människa i morrn...

Älskar min family!!!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

~Vilket var/är ditt favoritämne?~

2007-09-05 @ 19:52:02
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Emma

Uppdatera!!!:P

2007-09-06 @ 20:40:28
URL: http://emmoozma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0