oplanerad utgång

I lördags jobbade jag.
Efteråt skulle jag,Rebecka å flatis (fredrik) dricka lite vin å spela spel å bara softa :-)
Varken jag eller becka hade råd å gå ut så därför tänkte vi bara vara hemma :-)
Men vi drack en massa vin,sen tyckte Flatis att han skulle bjuda oss,så då drog vi ner ändå.
Snällt av han va? :-)
Skitskoj hade vi,å fulla blev vi. Fullast va nog jag,ha ha...
Skratta åt Flatis så jag ramla omkull.
Jag tvinga han å¨sjunga den dära roliga låten...
I am pretty oh so pretty... Ha ha nån som fattar vilken jag mena??
Iaf tvinga jag han å sjunga den samtidigt som han hoppla runt *LOL*
Becka tyckte de va mest roligt när jag ramla.. ha ha

Nåja de va sketaskoj iaf,å bakis va jag igår. Seg idag med :-P
Syrran kom hit igår så vi bara myste å kika på film :-)

Idag har de inte hänt mycke..
Va å tog bort ett groose födelsemärke som jag stört mej på länge.'
Sen va vi till Falun en sväng,Joxen skulle in å prata me en som ska tatuera honom. Han har ju ff inte gjort nån,men snart så :-)
Sen tänkte vi hälsa på emma å Jeppe,men dom vägra ju svara i telefon ;-)
Sen har vi bara slappat hemma.
Va ute å gick en långpromenad me Gunilla nu på kvällen :-)
Nu blire CSI!
Baibai

Kommentarer
Postat av: Becca

Du glömde berätta om när du pissa utanför grillen, spydde i taxin och grina hela vägen hem juh!!! Haha
bara skoja ;-)

2007-09-10 @ 23:49:52
Postat av: jeppe

åå men vi var ju borta.! satt på lektion kunde inte svara ....:(

2007-09-12 @ 10:31:24
URL: http://jesper80.blogg.se
Postat av: Soya

Jag vet precis vad du menar för låt. Den är ju från anger management. kram

2007-09-13 @ 18:58:13
URL: http://abstinence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0