Fredag

I morse kom söta Becca å tog me sej Neo på picnic i skogen :-)
Hon,Elias,Jennifer,Benjamin å Neo va de som var iväg. Hon borde bli dagmamma den bruttan,hi hi.
Neo tyckte de va jätteskoj. Dom hade matsäck me sej å hade supermysigt :-)))

Sen bjöd jag dom på lunch här när dom kom tillbaka. Spaghetti å köttfärssås blidde de.
Sen åkte vi ner å köpte en ny pump till akvariumet,å jag å Neo stannade kvar på stan å gick på marknad.
Maria va oxå med :-))
Maria köpte en mjukis blixten-bil till Neo,gissa om han blev lycklig ;-) Han ligger nere i soffan å kramas me den nu,hi hi.
Gick runt där ett tag,köpte lite grejs,sen tog vi bussen hem :-)

Fick en utmaning av Nagge här om dagen att knäppa kort på olika rum,å lägga ut på bloggen. Skulle börja me köket,så jag gör väl de nu då :-)
Sen skulle de bli v-rum om jag minns rätt,men jag väntar tills hon lagt ut bilder på sitt *pik* Hi hi :-))
Here we go!

image265

image266

image267

image268

Så ser de iaf ut i vårt kök för tillfället :-P
Kom igen å visa v-rummet nu Nagge ;-)

Ska mysa lite me Neo nu innan han ska sova!

Kommentarer
Postat av: Becca

Guu va snyggt du har gjort på din sida gums

2007-09-22 @ 00:20:25
Postat av: Lottisen

Gillar ditt kök jag...

2007-09-22 @ 14:52:42
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: RonyaPonya

Fint ni har det i köket! VÄlstädat åxå. Haha.. Jag håller på å byter gardiner å sånt i v-rummet idag. Hösten får flytta in igen så jag lägger upp kort ikväll då allt är klart! =)

2007-09-22 @ 15:47:13
URL: http://ronyaponya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0