Drygt å komma på rubriker :-P

Tack för alla snälla kommentarer om mitt hår :-))) Söta ni!
Neo sa i morse att jag va så fiiiiin,hi hi. Gullunge :-))
 
Gick till dagis som vanligt i morse med Neo. Tog sällskap me Katja + kids.
Hem,käkade lite frukost å gosade lite me Liam innan han somnade.
Städade lite,sen surfade jag litegrann.
Sen vid 11.30-tiden kom Joxen hem å överraskade,han hade kompat halva dagen. Me like :-))
Å i morrn har han tagit en semesterdag,eftersom de fanns ledighet att ta ut,härligt :-)))

Jeppe å Emma kom förbi å visade upp nya pärlan dom köpt (en volvo v40 om jag minns rätt) Superfin iaf :-)))

Joxen hämtade Neo från dagis,sen när Emma å Jeppe åkt,så åkte vi å handlade lite. Sen va vi ute å lekte en stund,Liam tröttnade dock ganska fort,så han å Joxen gick in. Han har vart jättegnällig idag,han håller på å få en till tand,så de är väl det som spökar.+att han fick spruta i förrgår,så han kan ju reagera lite på den oxå kanske?

Jag å Neo gick iaf på en liten skogspromenad. Han älskar verkligen att vara i skogen :-))
Han följde ju me Maria å Victor här om dagen,då hade dom plockat kantareller,som han va jättemallig sen när han visade upp,hi hi :-))
DOm e ute väldigt mycke i skogen på dagis nu oxå,de e ju super tycker jag!

Båda kidsen va supertrötta nu på kvällen. Gjorde mat när vi kom hem,sen vare bolibompa å läggdags för dom.

Jag har cyklat 45 minuter nu på kvällen. As skönt :-) Cykla till idol ;-)

Ska kika lite på film nu tror jag!

Är såååå glad för min Linda,som ska ha bebbe igen :-)))))

Kommentarer
Postat av: Jeanette

själv fick ja höra häromdagen av millan att ja e dum o låter som en häxa. hahaha

2007-09-27 @ 06:06:08
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0