Trööööött *gäsp*

Usch va jag är trött alltså. Höll på å somna med Neo nere i soffan. Vi har legat å myst å kikat film. Han somnade,så jag ska strax bära upp honom.

Gick upp 5 i morse,fyyyy. Ville grina när klockan ringde,ha ha..
Tog sexbussen ner till jobbet. Höll på å frysa ihjäl.
Sen har jag jobbat som en tok hela dagen. Har vart mycket folk,och massa att göra.
Vart i mejeri,frukten,kassan,sen frukten å mejeriet igen.
Joxen och Liam hämtade upp mej kl fem.

Neo var inte med,för han var med farmor å Sampan på bio. Rattatoile eller va den heter :-)
De tyckte han va superkul,hans första biobesök. Stora killen :-)
Liam har vart såååå busig nu på kvällen,snacka om övertrött,hi hi.
Han stod å slog huvudet i väggen,å när Neo sa Bonk så asgarvade han. Tur att vi har gipsväggar,ha ha.
Allt som Neo gör tycker Liam e sååå kul. Ha ha. Så underbart å se. busungar :-)
Dom kommer nog få mycke skoj ihop. Å en massa massa bus kommer de bli.

Tror de blir en film nu. Om jag orkar. Vi får se.

Tack för alla snälla komentarer i inlägget under förresten :-)
Ja,jag har gått ner i vikt.
För några veckor sedan slutade jag äta godis å onyttiga saker. Gick ner 4 kilo på nån vecka bara.
Å idag är det 10:e dagen med cambridge,å utav det har jag gått ner 5 kilo.
Så 9 kilo sammanlagt då :-)
Härligt värre :-)))
Ska köra ren kur i 3 veckor tänkte jag. Då är jag klar dagen innan vi åker till ullared :-)
Sen blire godisförbud fram till jul+en massa cykling och promenader. Ska skriva in mej på friskis oxå framöver. Snart gått ner alla Liam-kilon nu iaf. Bara resten kvar.. ha ha.
De får ta den tid det tar,men de känns bra iaf :-)
De går verkligen åt rätt håll :-)

Nä,film var det.

Kommentarer
Postat av: Kati

Japp, det är en idaT-body. Var inne på KL kids i Falun och de hade så mycket fint :-)
Måste säga igen att jag beundrar din viljestyrka!! Det skulle mycket till för att jag skulle lyckas besluta mig för godisförbud och dessutom hålla det. Hur gör du? ;-)

2007-10-21 @ 22:14:10
URL: http://kati.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0