tidig morgon

Idag vaknade Neo halv 6.. Fattar inte,han va ju vaken ett par timmar senare än sin vanliga sovtid.
Gick ner me Neo,Jox å Liam sov då vidare iaf.
Liam sov till 8,å Joxen kom upp självmant (woooow) vid halv elva. Annars brukar man få dra han ur sängen ;-)

Killarna har nyss fått spaghetti å köttfärsås. De gillade dom. Tur de för de e ju en aaaaaning svårt att krydda å så när man inte kan smaka :-P

Ska kolla reprisen på bonde söker fru snart. Missade ju i onsdags då jag jobbade.
Sen ska vi hem till min kusin Gabriella som fyller år idag. Hon bor här uppe hon oxå,så de blir en promenix dit.

I morrn ska jag jobba igen.

Längtar sååååå till vi ska dra till Ullared nu,weii. Shoppa!!!! Hi hi.


Kommentarer
Postat av: tete

hej! ullred var jag till förra barnbidragshelgen. Kö IN, fulla parkeringar och FÖR mkt folk där inne. Men jäklarns vad jag fyndade! ska dit om ngra v igen å julshoppa tänkte jag. Mitt tips: åk mitt i månaden, gärna en vardag om du kan! Dåå blir det bara lajbans shopping utan dryga köer till varje hylla :-)

2007-10-21 @ 18:39:00
Postat av: Becca

Jag längtar med till Ullared...nu är det inte långt kvar!!!!

2007-10-22 @ 10:37:20
Postat av: Soya

nädå.. slang och personliga uttryck är en annan sak än felstavningar :)

2007-10-22 @ 12:34:37
URL: http://abstinence.blogg.se
Postat av: Jeanette

här blir de stuvade makaroner o köttbullar idag mums. tänkte börja banta, dricka upp de där fanskapet (cambridge) ja ha i massor, men ja klarar de ej.

2007-10-22 @ 15:37:02
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Lottisen

Jag vill oxå till Ullared!

2007-10-22 @ 15:42:57
URL: http://lottisen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0