söndag

Liam sov ända tills halv 8 idag. Skööönt :-)
Va tomt utan Neo nu på morronen. Han e ju som sagt hos mormor.
Ringde å terrade dom i morse. Till slut svarade mamma,då hade jag väckt henne. Neo sov ff å klockan var då 9!!! Han vaknar ju aldrig senare än halv 7 annars. Orättvist ;-)
Fast han va säkert uppe längre än han brukar igår ;-)

Jocke ligger å sover fortfarande,och Liam sover middag.
Jag sitter här å lyssnar på musik å surfar runt lite :-)
Idag vet jag inte vad vi ska hitta på.
Märks sen när Jocke vaknar :-)
Åka å hämta Neo ska vi iaf,men när vet jag ej :-)

Hade velat klippa Neo idag,men svärisarna e inte hemma tror jag.
Neo sa här om dagen: - Mamma,jag måste klippa mitt hår.
Ha ha,då e de dags ;-) Han har ju så himla tjock hår så de e inte klokt.

Blev ingen film igår. Jag gick in till Katja å babblade. Planerade lite inför ullared å så. Ska bli såååå skoj :-D
Skönt att Katja ska me oxå,hon hittar ju där eftersom hon åker varje år. Jag ska hänga henne i rövva hele tiden. Ha ha

Tror jag ska gå ner å cykla lite medans de e så lugnt här hemma :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0