slut på helgen

Så var det söndag då.
Jag gillar faktiskt söndagar,riktig slappardag :-)
Fick sovmorgon i morse. Sov till 10,då ville joxen sova lite :-P

Gick upp å gjorde frukost till mej å Neo. Han vill ju bara ha välling då han vaknar på morronen,sen brukar han vilja ha frukost lite senare :-)
Iaf så fick han rostade mackor och oboy. Jag käkade banan å keso :-)
Gick upp å skulle kolla en grej på tradera lite snabbt,å när jag kom ner igen så hade han tömt hela oboy-paketet på golvet,aaah.
Rackarunge... Så fort man vänder ryggen till så gör han nå rackartyg... Måste höra till åldern väl? Han har aldrig vart så busig som han är nu..
Skitunge ;-)

Sen gick vi hem till Becka å co. Dom va ute å greja på gården,så Elias å Neo lekte gärnet,medans jag å Becca drack kaffe å skvallra,ha ha. Pär krattade å hade sej medans vi lata oss ;-)
Tror jag ska skicka Joxen på kurs hos Pär.. ha ha
En städ-för-karlar-kurs ;-)

Joxen å Liam åkte till kupolen. Han vägrade säga va dom skulle dit å göra. Sen berättade han att han hade tänkt köpa en ny mobil till mej,min bebji :-))) Synd nog så hittade han ingen som han trodde jag skulle gilla.. buhu :-( Tanken var god iaf :-)

Han hämtade upp oss,så åkte vi hem till svärisarna som bjöd på pizza. Snälla dom :-)
Jox å svärfar kollade på fotboll,å jag å Agneta lekte me kidsen :-)

Hem å fixade kvällsmat till kidsen å stoppade dom i säng.
Nu har jag setat å beställt bilder på nätet. Som ska framkallas alltså...
Över 300 bilder blev det. Jag har vart asdålig på att framkalla kort. Har framkallat fram till Neo var 1½år.
Nu blev det över 300 bilder till då. Fram till Liams första månad ungefär.
Får ta resten sen,orkar inte mer för denna gång :-P
Jobbigt att välja ut ju,för man kan ju inte välja alla... Många som ser ungefär likadana ut ju :-)
Har tagit typ 2 timmar.. ha ha.

Nu ska jag ner å cykla en timme tänkte jag.
Flootat pizza idag,å tacos igår.

Maria va ju här igår. Victor hade käkat nå olämpligt,så han kunde inte följa.. stackars han.
Men vi hade jättemysigt iaf.
Kollade på den nya me adam sandler..
Den va asbra :-)))
Ååå snart ska maria få bebis ju... SÅÅÅ spännande...hi hi :-)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0