sjukskrivning

Idag har Joxen vart iväg till vårdcentralen me sin onda axel.
Han blev helt sjukskriven denna vecka+halvt nästa vecka. Doktorn ville egentligen sjukskriva honom helt nästa vecka med,men joxen tyckte han kunde prova jobba halvtid iaf,så får han höra av sej igen om de inte går.
Skulle även få remiss till sjukgymnast+röntgen.
Skönt,då får han ju se om de är nå broskbildningar å skit i axeln.
Sen fick han ny medicin utskriven oxå.
Pronaxen elle va de hette...

Nu ligger både Joxen å Laim å sover middagn. Neo å Robin e ute å leker.
Robin följde med när Jox hämta Neo från min mamma.
Ska hem till Albin på kalas senare idag,stora killen fyller 2 år :-))

Ska gå ut till buskillarna nu!



19.36

Nu har vi vart på kalas,och hunnit stoppa killarna i säng :-)
Vilken stor kille albin blivit alltså. Tänk att han ska bli storebror,hi hi :-))
Massa gott fika fick vi. Nu blire å cykla extra länge i kväll ;-)

ÅÅ jag har ont i en tand. Tror jag bitit ur en lagning (från tanden jag lagade för ett par veckor sen)
Vaknade i morse av att de gjorde ont,å att jag bet ihop tänderna :-S
Sen har de blivit värre under dagen... Drygt.

Nu ska jag kika på nya Beck!
Undra om svärfar sett den än,han brukar alltid va snabb å få hem Beck filmerna,sen retar han mej sen.. Nu kanske jag hann först... He he!

bajbaj!

21.56

Va längesen jag la ut bilder på mina snuttar nu.. så här kommer några :-)

Liam ute i fina höstvädret :-)
image285

Ute å går me vagnen :-D
image286

Lortgris-neo :-D
image287

Myser framför teven
image288

på väg till dagis
image289

image290

med gammelmormor :-)
image291

mys
image293

De var de det :-)

Kommentarer
Postat av: Nagge

U wish! hahaha! Vad drygt men Jox axel. Hade så där förut jag med men de kom aldrig fram till vad det var men när jag började träna så försvann det helt. Nu när det är ett tag sen jag tränade kan jag ibland känna av det igen.. Kram

2007-10-09 @ 14:35:33
URL: http://ronyaponya.blogg.se
Postat av: Jeanette

haha ja de va roligt!! haha

2007-10-10 @ 08:23:13
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: veronica

söötis pojkarna

2007-10-10 @ 11:53:08
Postat av: Janne

Det var länge sedan jag sågnya Beck, jättebra!

2007-10-10 @ 17:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0