Shame on you

Tycker allt ni har blivit bra dåliga på att kommentera bilder osv. Är ju så himla kul å läsa ju.
Bara Jeanette å nagge som e duktiga ;-)
Så många som läser å knappt nån som kommenterar,boooooring :-P

Idag vaknade vi inte förräns kl 8 här hemma. Upp å slänga i kidsen välling,på me kläder å sen iväg :-)
Vi hann till dagis i tid iaf.
Iofs så e de ju ingen katastrof om han kommer för sent,men vill att han ska få va me på sångsamling å sånt :-)
Han blev så glad när han såg att Elias var där,de e hans idol,hi hi.

Efter att vi lämnat storebror på dagis så tog vi en långpromenad me Gunilla,min jobbarkompis.
Va ute å gick i en timme iaf,skönt.
Sen va vi hem till Katja. Tilde å Fanny va lediga idag,så Liam fick leka lite med dom :-)
Nu ligger snutten å sover,han däckade så fort vi kom hem.
Jag å Joxen datanördar lite.
Han ska till läkaren i morrn igen. Skulle ju jobba 50% denna vecka,men de funkar inte,han har jätteont :-(
Drygt de här,tycker synd om min darling :-(


21.24

Nyss inkommen från Katja. Vart därinne å babblat lite å sådär. Trevligt,trevligt :-))
Annars idag har de inte hänt så mycket.
Sov en liten stund på fm. Sen hämtade Joxen Neo från dagis.
Syrran kom förbi en stund,sen åkte vi å handlade.
Hem å gjorde pannkakor,uppskattades av både Neo å Joxen.
Neo klämde i sej 4 stycken,hi hi.
Liam gillar inte pannkakor,så han fick gröt med blåbärssylt i stället ;-)

Nu ska jag å darling kika på film snart. Mr Brooks. Nån som har sett den??

Ha en trevlig kväll :-)

Kommentarer
Postat av: Becca

Såg dig allt när ni gick uppför backen imorse, brevid bilvägen :-)
Hurtbulla!!!

2007-10-16 @ 13:41:57
Postat av: Lottisen

Jösses 1 tim,du är inte klok.. här latas de så gott de bara går =O)

2007-10-16 @ 19:22:49
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Jeanette

ja visst e de tråkigt när så få kommenterar, en hel drös som läser, men dom flesta tiger som muren.

2007-10-16 @ 21:02:14
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Soya

Jag läser och kommenterar.. tycker jag iaf :P

2007-10-17 @ 22:10:32
URL: http://abstinence.blogg.se
Postat av: grannen

Heeej! tänkte bara göra som du sa och skriva någonting... vill ju inte att du ska vara besviken :) hi..hi
vet inte vad jag ska skriva dock... men vi syns imorgon. (Det blir nog inget hus iallafall... det var typ 300 människor och tittade...)

2007-10-17 @ 23:13:59
Postat av: Jeanette

ja ha sett den, ha för mig den inte va super bra, men gick att se iaf.

2007-10-18 @ 17:47:16
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0