mera målning

Idag har jag gjort klart inne i Neos rum. Höll på från att Neo åkte till dagis,tills han kom hem typ :-P
Men de blev såååå fint :-D
Nu vill jag bara ha tag på en bård me döskallar.. Nån som vet om de finns???
Sen kanske Niklas ska måla en stor döskalle på ena svarta väggen.
Kommer bli skitcoolt :-D
Hoppas de finns en massa döskallegrejs i ullared,gardiner mattor osv :-D

Annars har vi haft besök idag,av Maria,Niklas,Thea å Phille.
Jätteskoj å träffas,de lär bli oftare nu!!!

Liam har vart trött å gnällig hela dagen,han sov så lite middag,blev störd av telefonen som ringde hela tiden. Lär börja dra ur jacket på förmiddagarna!!
I morrn börjar Jocke jobba igen,eller ja,han jobbar halvtid i 2 veckor.
Hoppas de går bra nu då,axeln e ju mycke bättre nu,men de e väl för att han tagit de lugnt.

Tänker massa på Maria nu,som ligger å har ont. Har haft värkar sen i natt,fast dom va oregelbundna nu,men hoppas de sätter fart ordentligt!!!! Datumet går ut idag ju :-)))

Nu ska jag slappa en stund,sen ska jag kolla på bönderna samtidigt som jag cyklar!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jätteskoj att träffa er med gumman =)
Det va såå fint på neos rum =))
Puss

2007-10-31 @ 19:24:10
Postat av: Veronica

oo jag vill nog komma om jag inte är hellt trasig över flytten..jag hör av mig närmare..
Tommy tackar för inbjudan men han jobbar...pöss
ha så skojj på¨ullared..

2007-10-31 @ 20:34:55
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: Soya

Påminnelse: Hörru, du har ju blivit utmanad! Ang, fest på lördag så vet vi inte. Ska kolla upp det. Kram

2007-10-31 @ 21:42:54
URL: http://abstinence.blogg.se
Postat av: Jeanette

ååh ha hon åkt in, va spännande =) hoppas de går bra!

2007-11-01 @ 09:35:54
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0